Populære indlæg

"Jeg er her stadig!"


En blogger-klassiker, synes I ik? "Jeg er her stadig, I må ikke gå, jeg skulle baaaaare liiiiige, og så havde jeg super travlt med det her, det her og det her, men NU er jeg tilbage" ....
Jo, jeg har da haft travlt, men ikke meget mere end jeg altid har. Grunden er simpel: jeg har ikke haft lysten eller motivationen - ikke nok af den i hvert fald. Og sådan er det jo, desværre, nogle gange, og sjældent kan man forklare hvorfor den er der, hvorfor den går væk og hvordan man får den igen. Så jeg forstår godt hvis I er gået. For hvem gider følge en blog hvor der intet sker?



Og ikke kun har jeg forsømt min egen blog, jeg har heller ikke kunnet overskue at læse, og mindst at alt kommentere, på alle de fantastiske blogs jeg ellers følger. For når man intet overskud har selv, så er det sidste man har brug for, at se en strøm af mennesker på Bloglovin', der bare ruller derud af med overskudsagtige middage, bagerier, projekter, arrangementer and what not. Hvilket man i øvrigt får rigeligt af på Facebook, right?

Men nok udenomssnak og undskyldninger, for NU er motivationen tilbage, og jeg er klar med nye, sprøde DIY-indlæg - store som små. Så, til jer der ikke har kasseret mig helt: glæd jer til det første indlæg "Chained pearl bracelet", som jeg lægger på senere i dag :)

xoxo
Sanni

1 kommentar:

  1. Sådan er det nogle gange. Hvis man har for meget om ørene så er det første der ryger er kreativiteten. Men jeg glæder mig til at se hvad du har i ærmet.

    SvarSlet

Smid en kommentar - jeg blir' så glad :)