Populære indlæg

Chained pearl bracelet

Jeg har længe gået og gerne ville udvide min samling af armbånd, men af en eller grund, er det ikke lige her idéerne kommer strømmende. Og alligevel gjorde de så pludselig, og dette blev resultatet :-D




Det skal du bruge:
Ca. 17 cm tynd kæde (1-2 mm)
Perler, 3 store og 2 små
Lås med modring (eller en separat lås og et øsken)
Stav med øje 



Det skal du gøre:
Sæt perlerne på staven, og klip enden af. Der skal være lidt under 1 cm tilbage til at kunne lave et øje hvori kæden skal sidde. 


Bøj enden, og form et øje. 


Del kæden i to. Find så midten på hver af de to dele, og sæt den fast i de to øjne i hver ende af perlerækken


Saml så enderne med hhv. låsen i den ene ende, og øsknet/modringen i den anden.


og FÆRDIG! 




TIP #1
Armbåndet kan varieres så det passer lige til din personlige farvepalette. Prøv f.eks. med guldkæde og grønne eller turkis ferskvandsperler eller sølv og perler i lys rosa :)

TIP #2
Lav en matchende halskæde! Nøjes eventuelt med én kæde i hver side, og lav dem i en længde så den passer om halsen. 

TIP #3
For endnu flere muligheder, til endnu bedre priser, kan du købe dine ferskvandsperler hos Ravstedhus.



Jeg lover højt og helligt, at der ikke kommer til at gå halvanden måned til næste indlæg!

God fornøjelse :)

2 kommentarer:

  1. Det var da en dejlig nem og overskuelig DIY på et smukt armbånd. Tak for vejledningen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik?! Jeg skal bestemt også lave flere :)

      Slet

Smid en kommentar - jeg blir' så glad :)